2020年11月26日 星期四

加拿大生活點滴:可以更換屋企部陳年NAS

未去加拿大前,一直等緊 Synology 推出2020年代系新 NAS (network attached storage) 然後可以打包入箱船運,怎料到了離境日都仍未推出腦場,那只好到加拿大才做 upgrade。家中的 NAS 用了差不多十個年頭,係時候要退役。原本的目標是低階2-bays 的 DS220+,某腦店 black friday 限時特價約C$420 (再加13%稅),但貨架冇晒貨,高一階的 DS720+,限時特價$564 (另加稅)。點樣特價都好,加咗13%稅就一定貴過香港好多好多了。此外,由於見到中階 4-bays DS920+ 特價幅度較大,限時特價約C$720 (另加稅)。一部 NAS 閒閒地可用6-10年,基於用作儲存重要文檔和家庭相片影片,所以今日在特價限時完結前去了店舖排隊,一次性豪咗 (有點肉赤)。硬盤就冇買了,因為船運裝箱時,已入多幾隻預未來upgrade之用。
部 NAS 係可加一條 SO-DIMM 2666Mhz DDR 去增加 performance,但官方 RAM 在加拿大的售價是不合理地貴,所以可考慮一些非官方 RAM,但因涉及與底板原生 Samsung RAM 的兼容問題,所以要小心選擇。網上真係有很多勇士分享了哪些型號的 RAM 是可以成功兼用。近期 RAM 跌價厲害,Amazon 出售的特價 RAM 型號,很多都不兼用,所以要小心。根據網絡搜尋成功個案資料,暫時係 Amazon 訂了一條 16GB Corsair CMSX16GX4M1A2666C18,收貨試完後再update。(Update: 2020.12.04 收貨後,這條 Corsair RAM boot 唔到機。原本打算退貨,但退貨就會冇咗特價,所以同另一部HP laptop 交換咗條 Samsung DDR4 2400 8GB。現在 laptop 和 NAS 都用到,各自和精彩。)

沒有留言:

張貼留言