2020年11月12日 星期四

移民與回流 (075) 新車新分唇 確係好玩

出了這架 Subaru Crosstrek 2021 2.5L e-boxer outdoor trim AWD 新車後,因多了很多電子助駕設備,變得好好玩,駕駛充滿樂趣。早前租車公司都租咗部新落地 KIA Soul 2020 新車俾我,那時我一次感受到甚麼是自動助駕,甚麼是 track control 等。Subaru Crosstrek 這架車是不會自動開啟自動助駕,那是要自己按著 Cruise Control 後,再 set 車速,車內 eyes sight 和自動駕駛才會生效。首次使用會有點生疏,基於不太了解特性,對安全有顧慮,後來更改了電子設定和多次使用,開始有了信心。(當然雙手仍要緊握呔盤,腳要按著油門啦❢) 自動駕駛好玩的地方是部車會鎖住前車,保持設定距離和相應的車速,即係連油門和brake都不用去踏,聽落係咪好恐怖呢? 不過,當你踏 brake,或打左右燈,相關助駕系統會暫時停止。為穩陣起見,離開高速公路時,都會熄咗自動助駕。
盲點偵測和後波偵測又係好好。旁邊有車時,左右側鏡閃黃燈。如果有人係你架車入後波時由後面經過,車內立即著晒 warning。
呢架車2.5L 馬力和扭力都夠晒,提速三千轉入高速公路也不需5秒已可以跟主幹車速同步。整體部車行走時,都可以輕鬆保持低轉數,而且穩定和寧靜。
另外,呔盤兩盤有左右蝴蝶+-manual 轉波掣。
Outdoor trim 有前鏡頭。
最緊要呢部車沒有配上令人討厭的電子hand brake 呀,讚❢
未來就很想試吓遠程經401高速公路去一次多倫多,和雪地上行走的表現。

- 待續 -


沒有留言:

張貼留言